Sunday, November 7, 2010

Instructiuni de folosire

Hop si eu cu un blog si accesorii. Nimic original sau ceva nou pe piata , stiu , insa de mult cochetez cu ideea de a face asemenea obiecte si de cand ma stiu am o slabiciune cand vine vorba de decoratiuni si accesorii.

Eram cred ca in clasele primare cind facem in fatza blocului concurs de haine de papusi Barbi . Mai tot timpu iesiam castigatoare . M-a pasionat din totdeauna sa am in jurul meu obiecte decorative si sa incerc sa le creez eu insumi . Din diferite motive am pastrat in mine toata aceasta pasiune , insa de curand incerc usor usor , deoarece nu-mi mai permite timpul , sa transform idei in obiecte .

Acest blog a fost creat sa inlocuiasca temporar spatiul meu de expozitie , un magazin virtual , pana in ziua in care o sa chem pe toata lumea la inaugurarea adevaratului Boutigue . Sper sa fie cu noroc acest Blog si astept reactia voastra asupra ceea ce vedeti postat pe el .

Unele obiecte sunt de vanzare , altele nu . O sa fie afisat pretul si daca doriti sa comandati lasati-mi un mesaj si va spun cum anume puteti sa intrati in posesia obiectelor .

Shopping placut !!!!

No comments:

Post a Comment