Sunday, April 17, 2011

Concluzie dupa o zi de Targ



A fost al 4-lea Targ la care am participat si ma bucur ca atit de multa lume a fost atrasa de bijuteriile mele. Sunt foarte fericita atunci cand lumea este fascinata de micile mele realizari si sunt incantata sa observ expresia de pe fetele lor cand vad ceva ce le place, urmand sa fie a lor. Lumea nu a venit intr-un numar foarte mare din cauza vremii, insa cine a venit cu siguranta a plecat cu ceva in buzunar/geanta. Le multumesc tuturor cumparatorilor, fara de care nu as continua si familei de Artizani cu care ma simt extraordinar la fiecare targ. In curand o noua colectie...ceva mai eleganta si matura pentru persoane intre 30-40 de ani. Am avut cereri de genul acesta. Pentru mine e o provocare, asa ca am zis : de ce nu? o sa postez mai multe poze cat de repede ( dupa sarbatori :) )
Va multumsec si va doresc o zi minunata tuturor !!!!

No comments:

Post a Comment