Thursday, April 28, 2011

Fundite Colorate- Proiect Caritabil

Ei, uite ca apropate am ajuns la finalul unui minunat Proiect in care am fost implicata de cam o luna . A fost nevoie de un telefon, cateva calcule si un "Da" mare sa accept coordonarea si realizarea a 3 000 de funde. A fost nevoie de 1 km de panglica colorata , 3 000 de ace de siguranta, Coca_cola cu covrigei si de 5 fete harnice ( Eu, Anca, Mara, Deni si Claudia). Am avut mare noroc sa am in echipa 4 fete minunate de la Colegiul Nicolae Balcescu Cluj care intre timp mi-au devenit prietene. Am taiat, am lipit, ni-am povestit si uite ce a iesit... eu zic ca merita tot efortul sa mergeti la Iulius Mall in perioada 2-7 mai , sa donati cat puteti ca sa primiti doua fundite la alegere. Mi-a facut o deosebila placere sa coordonez echipa care s-a ocupat de realizarea funditelor si sper din suflet sa se stranga o suma insemnata de bani. Acesti elevi merita toata lauda si ii felicit pentru profesionalismul si daruirea de care dau dovada.

Asa ca Haide la Iulius si fa diferenta !!!!

2 comments:

  1. Sunt foarte dragute! Succes la vanzari;)

    ReplyDelete
  2. mersi ..nu s-au vandut toate da s-au strans cativa banuti.. a fost tare dragut proiectul asta

    ReplyDelete