Tuesday, April 26, 2011

Instructiuni de folosire a blogului si de a face comenzi

Buna,

Va multumesc ca vezitati pagina mea de Blog. Deoarece multi m-au intrebat cum anume se fac comenzile si cum anume se acceseaza o pagina de blog am sa scriu cateva randuri pentru cei care nu stiu utiliza un Blog sau care nu au mai facut comenzi online:

Blog:
-fiecare articol contine: Poza produsului, numarul ei, pretul, dimensiuni si eventual din ce anume sunt create produsele
- in josul pagini aveti "Older Posts" unde puteti accesa articole mai vechi
- in dreapta , sub poza mea cu mica explicatie in engleza, Produsele sunt puse pe categorii. Printr-un click puteti gasi numai un singur fel de produs
Pe urma tot in dreapta sunt numele altor artizani sau bloguri interesante.

Comenzi
:
-accesand pagina mea de facebook: Mihaela Berbecar ( scrieti-mi un comentariu sau mesaj)
- am creat o comunitate de artizani cat si iubitori de lucruri Handmade pe facebook: Handmade Cluj ; unde puteti fi la curent cu toate evenimentele
- Sub denumirea blogului este notata adresa mea de email : m14_c@yahoo.com unde puteti sa-mi trimiteti un email cu mentiunea produsului dorit( numele articolului sau a produsului , nr lui si pretul )

Daca sunteti din Cluj putem sa ne intalnim oriunde pentru a va inmana comanda.
Pentru cei din Bistrita : fie va trimit prin cineva/autocar, sau cand vin in Bistrita.
Pentru cei aflati inafara oraselor mentionate mai sus se poate face plata prin transfer bancar, posta : Ramburs sau curierat.

Daca doriti mai multe detalii va rog sa-mi scrieti un email.
Va multumesc pentru accesarea acestui blog si sper sa gasiti ceva pe placul dvstra.
Va doresc o zi minunata.
Mihaela

No comments:

Post a Comment